tisdag 11 mars 2014

I'm friends with the monsters that's under my bed. Get along with the voices inside of my head.

nästa inköp, no kidding
No kidding, detta blir mitt nästa inköp. I love them.
Hej, har försökt blogga nu i några dagar, men det har alltid blivit något problem. Typ som att det inte fungerat att ladda upp bilder eller att kodningen på inlägget blivit helt crazy. Men det verkar funka denna gång iaf. Förra veckan hade ju alla andra sportlov, så då passade jag på att umgås med typ allt och alla, vilket var väldigt gosigt. Känner att jag mår så sjukt bra mestadels av tiden och är så himla glad, och det är fan den bästa känslan i världen. Skönt att känna så igen.

Men inatt så kunde jag inte somna, så jag låg och tänkte och blev deppig över att hela mitt liv satts på paus. Liksom, alla runt omkring mig går framåt, skaffar körkort och jobb osv och är allmänt vuxna, medans jag sitter här och möglar. Men jag kom fram till att jag måste förstå och acceptera att jag är sjuk. Jag kommer att "hinna ikapp" mitt liv. Men just nu måste jag fokusera på att bli frisk, för jag kan inte försöka "hinna ikapp" om jag fortfarande är sjuk, då kommer det bara krascha igen.

Nu pratar vi om något annat, nämligen att jag bokade tid för klippning och slingor imorgon på morgonen, gööött. Mitt hår är slitet som satan och utväxten (även fast den inte är så annorlunda jämfört med resten av håret) är ca 10 cm lång, vilket stör mig. Kommer bli så fiiint och fräscht. Funderar på att ljusa upp hela håret, så att det verkligen räknas som blont (nu är det kanske mörkblont, i donno), men vi får se. Sen ska hela familjen på Viljan och äter trerätters som Oscar har komponerat ihop (ashäftigt juuu). Tror det kommer gå hur bra som helst!

Men nu ska jag laga mat till hela familjen, ciao!

Edit: satan vilket långt inlägg det blev, hade mkt att säga hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar