onsdag 26 mars 2014

Superposer.


Bjuder på några fler fåniga campics. You are welcome.

Tjo. Inga lektioner igår eller idag. Ska rulla iväg mot Luleå för möte med min kontaktperson på ätstörningsenheten om någon timme. Efteråt blir det förhoppningsvis fika och lite shopping med mor och lillasyster. Är i extremt behov av jeans. Mina svarta dr.denim har gett upp totalt och jag har inte ens ett par vanliga blåjeans som sitter snyggt. Har dessa har ovanför (alltså inte valiga blåjenas, dom har ju något sorts batikmönster typ) och ett par gaaamla från H&M som sitter fult över da butt och är för stora i benen. Så ah, det var mitt jeans-snack, tack för att ni ville lyssna (lol, läsa). Nu pratar vi om något annat.

Igår hängde jag med Jokke och Victor (som jag inte träffat på ett halvår och saknat bajsmycket). Snackade massa, skrattade massa och såg på en så sjukt rolig och askonstig film. På väg hem kidnappade jag Oscar, pussade på honom och somnade som en liten prinsessa. En riktigt bra kväll helt enkelt.

Nu ska jag käka mellanmål/lunch/vet inte, hörs och syns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar