måndag 28 april 2014

Jag har fan problem.

Hej, mitt namn är Elin och jag är en magtröjor-samlare (nu ska alla säga "hej elin"). Har fått nån dille på just svarta magtröjor och varit på jakt efter numero 1 och 2 ganska länge. Och för ett tag sedan hittade jag dom på HM, plus den med spagettistraps. Gissa om detta var ett kap?! Alla tre tröjorna för 130 spänn, damn. Försökte redigera ihop bilderna lite snyggt, men det gick (som synses) inte så bra. Det slutade med att jag gav upp med att få snygga övergångar och försökte rädda allt med en gråskala. Nåja, I tried.

Helgen då? I fredags var det födelsedagsfest för Alva med massa brudar (vilket var askul). På lördagen var jag inte bakis alls (scoooore!) men passade ändå på att mysa med Oscar hela dagen. På söndag kväll hängde jag med min Maja.

På tal om något annat var detta en fett dålig dag. Ville dö när jag skulle stiga upp imorse, men krigade mig till skolan, bara för att upptäcka att jag inte hade några lektioner alls. Lite surt när man väl släpat sig dit. Sedan jag kom hem har jag sovit,vilat och sovit igen. Wow, spännande. Låter väl inte så himla dåligt, men ah, bara en allmän skitdag alltså.

Ah, det var dagens gnäll. Nu ska jag se på nya GOT, ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar