onsdag 6 augusti 2014

There's a conclusion to my illusion I assure you this.

Nike+HM

Ey. Börjar bli sugen på att träna igen, så jag "råkade" hamna på nikes hemsida och "råkade" klirrade ihop en liten wanties-lista. Älskar sport-BHarna (den randiga är btw från HM, inte nike, men den fick vara med ändå). Btw, måste försöka skaffa mig ett jobb snart tycker jag. And sorry för klädcollage två inlägg i rad. 

Igår hängde jag med Maja, dog värmeslagsdöden, städade i mitt rum lite, hängde mer med Maja, vilket slutade med att jag fick sovsällskap (gos!). Vi är latast i världen och det händer ofta att vi inte orkar gå de 100 metrarna hem, så "spontana sleepovers" händer med jämna mellanrum. Ja, jag vet, vi är underbara. Idag har jag promenerat runt på Nolia hela dagen och hittat lite smått och gott. Boken "Hello Green" med massa raw food recept, en foamroller (asbra när man har mucho grande problem med muskelknutar och spänningar) och en ny skinnjacka (mer om den i nått annat inlägg, kanske nästa). Atm saknar jag Oscar ganska mycket, han har jobbat och sovit i annan stad i snart en vecka and I miss him. Ska gå och göra en tröstsmoothie nu, puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar