måndag 24 september 2012

Måndagslista!

Är du:
1. Är du singel? Nope.
2. Är du lycklig? Ja, det tycker jag faktiskt.
3. Är du uttråkad? Nja.
4. Är du ledsen? Nej.
5. Är du italienare? Haha nej.
6. Är du gravid? Nej.
7. Är du full? Nepp.
8. Är du en cooling? Alltid.
9. Är du från Irland? Icke.
10. Är dina föräldrar gifta? Japp.

Kärlek
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Alltså nja. Man måste ju lära känna personen.
2. Har du nånsin blivit sårad? Jadå.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Haha, ja.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Yes.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Inte vad jag vet.
7. Är du kär? Jaaa.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja, någon gång.

10 saker, två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek.
2. Hår eller ögon? Ögon.
3. Katt eller hund? Hund.
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Några få riktigt nära
och några "vanliga" är väl ändå bäst?
5. TV eller Internet? Internet.
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola (light).
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? En blandning skulle vara bäst.
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Men gud vad svår. Båda?
10. MSN eller mobil? Mobil.

"Har du nånsin…"
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej.
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort nått du ångrar? Jadå.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men satan vad jag vill.
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja.
6. Ätit en hel tårta? Nej, tårta är inte så gott.
7. Gjort bort dig offentligt? Säkert. Men inget jag kommer ihåg.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Strax efter det tog slut kanske, men verkligen inte nu.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja.
10. Velat försvinna? Nån gång.

 Allmänt
1. Vad såg du på tv sist? Slötittar på "Halv åtta hos mig" just i detta nu.
2. Vems blogg läste du sist? Ellens! (check it out!)
3 .Vad åt du sist? Mammas fiskgratäng, omnomnom!
4. Vem pratade du med sist? Mio, han försökte sno filten jag sitter inlindad i.
5. Vem ringde du sist? Höll på att säga Oscar, men det var ju han som ringde mig. Vänta ska kolla.
Isa var det! Eller jag ringde till Isas mobil, men snackade med Viktor (lång historia).
6. Vem messade du sist? Fanny, för hon skriver så fina grejer på sin blogg.
7. Vad läste du sist? Antar att du menar en bok? The Hungergames, för vi ska läsa den i skolan.
8. Vem kramde du sist? Linni.
9. Vem bjöd du sist på något? Bjöd hela vårat bord på fishermans friend på pyskologin idag, det du!
10. Vad köpte du sist? Cosmopolitan och orangina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar