måndag 24 september 2012

Orientering och modellande.


Bu! Skoldagen har varit kort. Har busat på psykologin, skrivit om mord på engelskan och sedan varit hurtig med fina Fanny på idrotten. Orientering stod på schemat. Vi hängde med Isa och Viktor (satan vad dom sprang!) till en början, men sen orkade vi fan inte mer, så vi promenerade resten av tiden. I alla fall, efter skolan bar det iväg till sjukgymnasten där jag fick bra men plågsam massage.

Sen hände det roligheter! Jag brummade hem till Linnisen, där packade vi ihop viktiga grejer och sedan rullade vi hem till mig. Där blev smink-/hår-/kläderfixande, och sedan for vi iväg och fotade. Herregud vad kul det var. Och bilderna blev faktiskt riktigt snygga (tack vare superduperfotografen ju). Lite kallt var det kanske, så jag sitter fortfarande inlindad i värmefilten. En rolig grej var att Linni lämnade sin fina tröja, hela sitt make-upkit och sina ögonskuggepalett hos mig. MOHAHEHEEÖHEH. Ska inte låna, inte alls. Nej. Never ever. HIhi. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar