tisdag 6 november 2012

5 true stories, bro.

1. På ett sätt så längtar jag efter att bli 18, men på ett sätt är jag asrädd. Vafan, jag vill inte kunna rösta? Eller betala när jag ska till tandläkaren? Tror inte att det finns någon som tror att jag är myndig om mindre än tre månader liksom. Jag vill inte bli vuxen. Inte ännu. Jag är för liten.

2. Jag har sjukt svårt att hitta väskor jag gillar. Jag är såååå petig. Den ska vara rätt storlek (macN måste ju få plats), rätt material (trovärdigt fakeskinn, absolut inte äkta), rätt handtag (ett sånt man har över axeln, inte små man har i handen, usch) och rätt detaljer (nitar är alltid välkommet). Har hittat en som är perfa, men då kostar den ju 900 kr. Ska "önska av tomten".

3. Snaaaart så ringer jag och beställer löshåret. I övermorgon kanske. Hoppas hoppas hoppas att färgen blir rätt nu. Är så less på mitt hår nu. Dessutom känns det som att det aldrig växer (inte för att det kommer växa bättre när man tjoffar i massa löshår, men jaja).

4. Jag är konstant rädd för att folk inte ska tycka om mig. Det gäller allt ifrån folk jag inte känner till nära vänner. Jag vill verkligen inte att folk ska tycka illa om mig. Då får dom hellre inte veta vem jag är. Jag kan också helt plötsligt tro att någon inte längre tycker om mig, och bara umgås med mig för att den är för snäll för att säga att jag ska dra åt helvete. Jag antar att det har att göra med dåligt självförtroende eller nått.

5. Alltid när jag börjar träna så går jag alltid till överdrift. Till exempel, just nu så tänker jag på träning hela tiden och måste hålla tillbaka mig själv så jag inte går och tränar varje dag. Fast det är ju positivt att jag är peppad, kommer bli asvältränad på nolltid om jag fortsätter såhär, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar