måndag 5 november 2012

Cause two can keep a secret if one of them is dead.


Hej snuttisar. Har försökt plugga svenska, men jag orkade fan inte länge. Det blev ingen träning på gymmet idag, för man behöver ju inte överdriva haha. Yoga på skolidrotten och långpromenad med hundarna får räcka för idag. Har haft ett minimaraton med Pretty Little Liars och druckit varm choklad istället. Helt okej det också liksom. Något som inte är okej är mitt högra ben. Det har har fuckat ur helt plötsligt nu på kvällen och vill inte fungera alls. Kan knappt stödja på det. Känner att det blir bättre av vila, så det kanske är borta imorgon (hoppas vi).

Kort skoldag idag förresten, vi gjorde nada på psykologilektionen och sen var det bara engelska och idrott. Efter den där promenaden så rullade jag och mor min till Sensia och fixade det där satans kortet. Så nu är det fixat och klart. Skönt. På tal om skola förresten så går det bra nu (pengar rullar in som dom ska, det går bra nu~), asbra betyg på proven utan att plugga. Score. Har just duschat och sagt gonatt till min boyie och önskat honom lycka till på jobbet imorgon, så nu ska jag ta och krypa ner under täcket. Puss och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar