tisdag 4 december 2012

Knasdag.

Hey oh, let's go. Vet inte vad jag ska säga om skolan idag. Har haft skitont och svårt att andas (nå knas med skulderbladen tydligen), men har ändå skrattat asmycket. På franskan lekte vi en lek och jag var Gandalf, och under psykologin blev det strömavbrott i hela Boden. Jag trodde att jag skulle kissa på mig, för 1. Jag är sjukt mörkrädd 2. Isa började prata om skolmassakers och sen började Viktor prata om zombies, buhuu. Men alla sprang omkring med ficklampor i sina mobiler och det kändes, efter ett tag, ganska mysigt. Dessutom så fick vi sluta tidigare. Kanske den mest spännande dagen sedan vi började på Björknäs, haha.

I alla fall, kom hem, käkade och tog sedan världens underbaraste powernap. Sen var det bara att börja baka! Imorgon ska vi ha någon sort redovisning på engelskan och alla grupper ska ha med sig fika. Jag fick baka. Kult. Ne. Kladdigt och jävligt var det, men det blir säkert bra.

Borde egentligen ha läst klart en bok också till imorgon, men jag har knappt börjat, så ah... problem. Dessutom orkar jag fan inte. Dör trötthetsdöden och pluggdöden. Vill ha lov nuuu. Vill ha min Oscar också. Han kommer till mig imorgon och sover troligtvis här, då blir jag glad chey. Det är btw jättemysigt att ha tillbaka honom i skolan igen, hihi. Nu ska jag sova, puss och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar