måndag 3 december 2012

Listen up, no one sleeps when I'm awake!

Hey yo! Sjukt busy dag idag känns det som. Ska bli gode skönt att sova nu.

Upp o hoppa klockan tjugo i sju. Trodde det var mitt i natten (när den var halv sju) och att klockan hade fått fnatt, så jag stängde av den och somnade om. Vaknade tio minuter senare och började skratta åt hur jävla trött och förvirrad jag är ibland. I alla fall, iväg till skolan. Psykologi (och lite dödslängtan) hela förmiddagen och sen dans på idrotten. Har skrattat ihjäl mig och dessutom kommit fram till att fotarbete inte är min grej. Efter skolan, massage i en timme hos min sjukgymnast, sen hem. Äta, fixa och greja och sen iväg till Sensia med Fanny. Svettig zumba stod på schemat. Det var sjukt jobbigt och sjukt kul. Hade världens adernalin-/endorfin-/vad-som-helst-överskott sen. Var bara glad och babblade hela vägen hem.

Har badat bastu, duschat längeeee, ätit mys-kvällsfika och ligger nu nerbäddad i sängen med Mio. Säger puss och gonatt nu!

2 kommentarer:

  1. Såklart så skulle dagen varit ännu bättre om du umgåtts med mig! c;

    SvaraRadera