tisdag 29 januari 2013

Gonatt.

Vet att du inte gillar tumblrbilder maja, men jag e för trött :*
Hej hopp, knasig dag. Har hunnit vara orolig helt utan anledning, käkat på Frasses med coola boys, tränat armar/axlar/rygg på Sensia (utan sportbh och proteinshake och dessutom i ullsockar, hade glömt hälften av mina grejer hemma) och sedan chillat och bakat med fru Maja. Hon drog hem för ett tag sedan och nu ska jag och Mio sova som små bebisar. Imorgon kommer halva släkten och firar min födelsedag, resten kommer på den riktiga dagen, 31:a. Funderar på att dra någon middag/filmkväll nästa helg med brudzen (<--- lol, fjortisvarning på det ordet alltså), vi får se. Är förresten sjukt hungrig men orkar inte gå ner till köket, tyck väldigt väldigt väldigt synd om mig haha. I alla fall, gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar