onsdag 30 januari 2013

Strö lite socker på mig som bara du kan.

Yo. För ett tag sedan åkte halva släkten hem och nu sitter jag med älskling och ser på TV. Fick finfina grejer. En mobilhållare (såndär man har på gymmet, på armen) i rosa, tre stycken muminkoppar från Arabia och sist men inte minst, körkortet! Ska ta massa körlektioner i rad nu, typ en varje dag (fast ne, nu ska vi inte överdriva), så jag kan klirra kortet snart, innan sommaren! Och så får vi inte glömma dom jättefina rosorna jag fick av älskling. Nu har jag alltså två buketter stående här. Har ju lite dille på rosor just nu, å både Maja och Oscar har märkt det, så jaaa... haha.

I alla fall, då laddar vi om inför imorgon. Stiger upp übertidigt, öppnar paket och käkar frukost, drar troligtvis iväg till gymmet och kör födelsedags-styrke. Sen iväg till skolan (och Isa bjuder på golunch, omnomnom). Sen hem, och då kommer resten av släkten. I alla fall, puss och hej.

Edit: nej det blev inget gymmande, måste fixa någon inlämningsuppgift :c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar