tisdag 12 februari 2013

Hälsningar från min säng.

Hej och förlåt. Skulle egentligen plugga igår, men sen så kom Maja och myste med mig, så det gick väl sådär. Sen kom Oscar hit och jag somnade i hans famn i soffan när han spelade, men hann plugga lite iaf. Men jag vet inte riktigt, det var bara en sån dag då jag förstod att det inte är någon idé. Ville fan bara spy på allt som hette plugg. 

I måndags blev det Oregano med mina fina tjejer. Fy satan vad gott det var. Jag skojar inte, tryckte fan i  mig det sista bara för att det var så gott. Och en chailatte på det också. Sen hade vi ishockey på idrotten och skrattade ihjäl mig åt mitt eget åkande. Kunde inte ens bromsa.

Idag blev det käka på Frasses med pojkarna och sen semlor från Coop, så nu mår man tiptopp. Tror mor och far har köpt ännu mer semlor, så jag lär ju dö semeldöden eller nått. En bra död tycker jag. Ska nog trycka i mig den semlan nu (imorgon blir det fan stenhårt på gymmet), så puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar