lördag 9 februari 2013

Igen.

Godaste som finns, end of story.
Mådde skitjävla pissdåligt imorse, pga saker jag inte ska gnälla om på bloggen, så det blev ingen skola idag heller. Har spenderat dagen med att städa, äta onyttigt och se på serier. Känns ju bra. Maja kom hit ett tag också. Vi var extremt sociala och ett tag så sov hon på mitt knä. Hon gjorde mig glad. Har handlat lite inför imorgon också. Då blir det nämligen myskväll med tjejerna. Bland annat tacos och Harry Potter står på schemat!

Förresten, sover helt ensam inatt. Älskling jobbar och Mio är bortlämnad. Han ska vara borta en vecka. Han kommer vara asglad och få vara med sina hundvänner och jag kommer vara deprimerad haha. Men det blir säkert bra. Oscar får jag träffa redan på söndag, då känns det genast mycket bättre! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar