onsdag 24 april 2013

Coffee.

Ska upp tidigt och dra till gymmet med Isa imorgon, men ändå är jag vaken 00.00, fullt medveten om att detta kommer fucka upp min dygnsrytm (av någon anledning är jag sjukt känslig när det gäller antalet timmar jag sover). Ska ha någon sorts redovisning imorgon på engelskan, och självklart började jag med den idag, även fast jag skulle bort i tre timmar och klirra Riskettan. Så jag svepte i mig en kopp kaffe och en espresso (tycker inte ens om kaffe buhu) för typ en timme sedan så jag skulle orka. Nu är jag klar med arbetet men är fortfarande lika pigg. Dumt. Gjorde en del av svenska nationella idag i alla fall. Tror det gick bra men vissa frågor var så puckade så jag har ingen aning egentligen. Nu ska jag verkligen försöka sova, puss och gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar