torsdag 25 april 2013

Surround yourself with people who are only going to lift you higher.


Så glad och så trött. Klirrade tredje delen av svenska nationella idag, åkte till Luleå med finisar och käkade brutalt god lunch på Waldrof. Tog bussen hem till Oscar, pussade lite på honom. Åkte hem, somnade i soffan, käkade middag och drog sedan till gymmet med Isa. Tränade armar/axlar/bröst och men känner mig ganska lost med just dessa muskelgrupper. Måste plugga på lite. Mage/ben/rumpa/rygg går ju bra, där känns det som att jag vet vad jag gör. I alla fall, vi lyckades missa bussen hem, vilket var ganska klumpigt. men eftersom vi kände oss hurtiga så vi bestämde oss för att powerwalka/promenera hem. Det slutade med att vi gick förbi Isa, hämtade upp Asta och gick hela vägen upp till mig. Så skönt att vara ute när det är sådär härligt varmt och dessutom bara få snacka ordentligt och rensa hjärnan. Resten av kvällen har jag suttit i soffan, inlindad i en filt, med datorn i famnen. Ska göra varm choklad nu, sen sova, ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar