måndag 6 maj 2013

Am I wrong? Cause I wanna get it on, till I die.

Kom just hem från en kvälls-springtur. Högsta volym på ledmotivet från filmen här ovanför (denna alltså, bäst), asnice. Hade bara så sjukt mycket ilska i kroppen så jag behövde får ur mig det. Gav järnet i en kilometer och nu känns det bättre. Kommer sova som en bebis också. Idag har vi i alla fall haft en superlång lunch, så vi drog till Max och käkade. Sen hade vi stavgång på idrotten (+ intervaller). Mycket jobbigare än vad jag trodde. Efter skolan drog jag och Isa till gymmet och körde biccar, triccar och axlar. Skönt att vara igång igen, även fastjag fortfarande är sjukis. Resten av dagen har jag pluggat och sett på Game of Thrones. 

Förresten, jag testade att äta kött idag. Skinka på en macka och fyra köttbullar till middagen. Kändes konstigt men helt OK. Skriver mer om det någon annan dag. Nu ska jag prata med älskling, gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar