tisdag 14 maj 2013

Fyra grejer jag har tänkt på.

Mina pengar har dunstat sjuuukt snabbt denna månad och jag förstår ingenting. Dessutom så är det födelsedagar, mors dag och min och Oscars 2-årsdag denna månad. Lyckat. Jag kan verkligen inte handskas med pengar, även fast jag är 18 år och borde vara vuxen.

Jag vill pierca septum och tatuera rosor på överarmen, men som sagt, pengarna finns inte.

Det här med "personal space" är sjukt komplicerat för mig. Ibland vill jag att alla ska vara jättenära mig, att folk ska krama mig, luta sig mot mig (osv, ni fattar vad jag menar). Det är oftast så jag är. Jag gillar närhet av alla liksom. Men ibland blir det helt tvärt om, och jag börjar typ gnissla tänder om någon är närmare än en meter. Har ingen aning om varför och skrattar typ åt mig själv när det händer haha.

På idrotten så har vi som uppgift att skriva matdagbok och jag känner redan nu att det kommer blir problemos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar