måndag 13 maj 2013

Tju bre, jalla, bye gonatt fuck alla er.

Hej från världens tröttaste. Har haft två lektioner idag, varav en idrott. Kroppen vägrade totalt att springa 3 km utan att muppa sönder totalt, så ah jag har varit arg över det i princip hela dagen. Kom hem, tog en dusch och hoppade i mysigaste kläderna i min garderob just nu (se bilden, fick dem imorse av mamma och pappa tihi). Försökte plugga liten, men drog sen till Maja i en halvtimme. Skulle egentligen iväg på teorikurs, men jag var så sinnessjukt trött och hade dessutom ingen koll alls på vart jag hade böckerna osv. Så jag stannade hemma och flyttade sakta men säkert in massa av mina grejer i rummet igen. Nu känns det som mitt rum igen, finally. Taggar dubbelträning imorgon, men taggar inte religionsprovet. Ska kanske plugga lite till, sen blir det sängen. Gonatt!

Förrsten, body misten luktar omnomnom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar