onsdag 8 maj 2013

Provdagen from hell.

Heeelg, så sjukt skönt. Något som är mindre skönt är att jag och Mio är helt ensamma hemma. Det är supertråkigt och jag vill att någon ska laga mat åt mig. Men jag har i alla fall fått lite saker gjort idag. Typ skypat i några timmar med Oscar, byggt ihop fyra träningspass (mage/rygg, biccar/triccar, axlar/bröst och ben/rumpa) som jag tror blir asnice. Sen har jag hunnit beta av några GOT-avsnitt också. 

Gjorde två dåliga skriftliga prov idag och ett någorlunda bra muntligt. Tre prov på en dag borde vara olagligt. Nåja, har i alla fall haft kul mellan proven haha. Imorgon blir det långpromenad med Mio och invigning av ben/rumpa-passet. Sen ska jag eventuellt fortsätta måla rummet. Något mer har jag inte planerat. Just nu njuter jag bara av att det är långhelg. Ciao.

Alltså titta på den! Som en gigantisk hängmatta. Vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar