fredag 28 juni 2013

Hemma.

God morgon! Vaknade vid halv nio i stugan och åkte hem typ vid halv tio. Nu är jag helt ensam hemma i stora huset. Spelar musik högt och funderar på att åka och handla mat, för kylen är helt tom. Dessa två grejer är typ det bästa med att vara ensam hemma. Ingen klagar på varken mitt val av musik eller av mat. Skönt. I alla fall, har badat och jobbat i stugan. Har i princip jobbat i bikini, så har fått lite färg också. Igår åkte vi förresten till restaurangen som ligger ganska nära våran stuga. Jag dör vad gott det var. Åt deras hamburgare, som var typ en meter hög, och sen creme brulee. Trodde typ att det var världens sunkigaste ställe, men det var ju helt crazy bra. Nu ska jag äta något och sen på riktigt fixa och städa i mitt rum.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar