måndag 24 juni 2013

Mitt knark.

Mina största laster samlade på en bild. Yollibox och mac:en. Och min säng. Firar ju att det äntligen kändes som sommar igen. Har varit ute hela dagen bara för att ta in så mycket solljus som möjligt haha. Har hunnit plugga lite körkortsteori också. Förresten, igår blev inte rummet städat alls. Efter middagen kom min lilla fru (aka Maja) hit och hängde med mig resten av kvällen. Vi låg mest i min säng och pratade tills jag blev någorlunda pigg igen, då kingade vi på Guitar Hero. Lovade dessutom henne att nästa blogginlägg skulle skulle innehålla bilder tagna med min systemis, så tada! Det var mycket roligare än jag mindes det, så jag kanske börjar fota lite smått igen.

I alla fall, imorgon följer jag och Oscar med familjen till stugan. Ska bada i bastun, i poolen och i havet haha (bada är det bästa som finns). Kanske jobba/bygga lite också. Och se film. Och käka god mat. Och ta långpromenader. Vi ska må alltså. Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar