måndag 12 augusti 2013

Luleå

Oscar present och jag imorse (jag har ingen aning om vad som hände med håret på denna bild, underhåret ser asmörkt ut och dessutom har det lagt sig hur fult som helst och ser kort ut, oh well)

Hej igen. Kom just hem från Luleå. Lillasyster hade tid hos en kiropraktor, så jag hängde bara för att liksom. Vi käkade på Waynes och gick i affärer efteråt. Jag fick med mig en grå tröja med sjukt fin rygg hem (tack mamma). Vi lördags hade min familj och Oscars familj middag tillsammans för första gången och det var supermysigt. Vi firade ju att Oscar fyllde 18 på söndagen, men då skulle han fira med andra, så vi tog det på lördagen. Han fick i alla fall en assnygg klocka från Gant av oss. Den är liksom så himla Oscar. Så typiskt han. Kvällen var som sagt asmysig och det var kul att träffas allihopa.

Har haft gode svårt att somna senaste nätterna pga jobbiga grejer så just nu känner jag mig ganska mosig. Men jag ska i alla fall till Luleå igen imorgon, för jag har också en tid hos kiropraktorn. Sen ska jag hänga med Maja på stan. Kommer bli finfint. Nu ska jag äta något, puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar