fredag 9 augusti 2013

Onsdag, torsdag och fredag.

Alltså jag tror att jag lite omedvetet tagit lite bloggpaus denna sommar. Glömmer bort den hela tiden haha. Jag gör liksom annat ju. I onsdags så drog jag och tränade för första gången på evigheter. Slog ihop två av mina "pass" (axlar/bröst och biccar/triccar) och sen PW på bandet i 45 min. Så det blev väl typ två timmar på gymmet, vilket är fett mycket för mig, jag brukar köra mina övningar på högst 30 min haha. Sen på kvällen hade vi det supermysigt hos Isa. Vi skulle se på film, men det slutade med att vi alla bara satt och snackade. Och så kollade vi på en dokumentär Josse berättade om. Den handlade om en liten japansk kannibal. Så freaky!

Sen på torsdagen vaknade jag tio och åkte iväg till Retro Caféet och träffade Linni. Käkade kladdkaka till frukost haha. Det var awesome att träffa Linni igen och bara prata om allt. Har saknat henne så mycket. Sen åkte jag till Klippa och satt i frisörstolen i några timmar. Nu är håret lite kortare, lite ljusare och mycket fräschare! Jag är supernöjd. På kvällen kom Oscar hem till mig och vi såg på Disneyfilmer och myste resten av kvällen.

Ska försöka väcka honom nu för jag tycker att vi ska äta frukost. Puss och hej.

Förlåt för sämsta kvallan på bilden, jag ska gå och skämmas. Men såhär ser det ut nu i alla fall:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar