måndag 5 augusti 2013

Sämst.

Förlåt för sämsta uppdateringen. Glömde att jag hade en blogg där ett tag. Jag har i alla fall hunnit göra så mycket saker att jag glömt bort hälften. Har i alla fall umgåtts med fina vänner, pussat på Oscar, käkat på MAX ohälsosamt många gånger på en vecka, solat, bränt lite pengar i Luleå, gjort upp lite planer inför hösten, tjänat pengar, övningskört och bokat tid hos min frisör.

Igår kom Ellen och Maja förbi och vi drog ner till stranden och fiskade. Jag satt hela tiden och hoppades på att fiskarna inte skulle nappa, men ändå var jag den som fick flest fiskar haha. I alla fall, mysigt var det. 

Just nu sitter jag på altanen hos Oscar och dricker något liknande det här ovanför. Tror inte det händer så mycket idag. Vi ska bara mysa i solen och eventuellt åka till ica och köpa massa frukt senare. Men nu ska jag njuta solen. Ett tag trodde jag faktiskt att sommaren var slut och att det i princip var höst, men som tur var så hade jag fel! Puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar