tisdag 6 augusti 2013

Babbel.


Senaste bilderna från instagram. Ganska gamla för jag uppdaterar typ högst två gånger i månaden.
Idag har jag och mor min varit i Luleå och köpt Oscars födelsedagspresent (som btw är fett nice). Köpte  en gulligt linne, två hair-cuffs och massa grönt te också. Ska försöka att bli någorlunda hälsosam igen haha, för denna sommar har varit hemsk om man ser det ur "äta-bra-synvinkeln". Nae nu blir det regelbunden träning och clean eating igen. Fast inte riktigt ännu. Ska hem till Isa med brudzen (<--- lol) imorgon och äta gott och se på film. Lovar att kvällen kommer gå åt till att gråta över att skolan börjar om typ två veckor. Förresten, på torsdag ska jag luncha med Linni på retrocaféet! Har inte träffat henne på evigheter och saknar henne like crazy. Ska fixa håret efter det också. Onsdag och torsdag kommer bli finfina dagar. Har städat rummet idag också, och fixat mitt sminkbord. Det blev superfint. Ska fixa lite mer stuff till rummet sen är det i princip prefekt! Nu ska jag i alla fall mysa med Oscar. Puss och hej. Alltså gud vad babbligt detta inlägg blev haha! Snackar typ om allt möjligt helt blandat och huller om buller. Nåja, sånt är livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar