söndag 22 september 2013

God morgon!

Vaknade för ett litet tag sedan och älskling ska snart servera pannkakor (bästa frullen ♥). Sen ska vi ut på långpromenad innan det börjar regna. Det var supermysigt i fredags, vi har verkligen fina tjejer i klassen. Efteråt åkte jag till Oscar, kröp ner i sängen med honom och såg World War Z, som var asbra. Mycket läskigare än vad jag trodde att den skulle vara. På lördagen tog vi det lugnt och åkte hem till mig. Jag lagade bästa middagen (ugnsbakad sötpotatis och morötter, pepparstek och smörstekta kantareller, omnomnom) och sen klippte jag Oscars hår för första gången. Det var asläskigt, men resultatet blev bra hehe. På kvällen blev det mer film, för jag har tjatat hur länge som helst på att se The great Gatsby. Den var så bra gjord, allt såg så bra ut och musiken var awesome. Men den var väldigt sorglig. Men se den! Nu är det pannkakor på G, puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar