torsdag 19 september 2013

True.

Oj vad är det här?! Något sorts besöksrekord för några dagar sedan. Nytt people eller en stalker haha? Har haft tre lektioner idag. Planerat företag på entreprenörskap, lyssnat på isländska på svenskan och blivit gjort förjävligatse uppgiften med My på matten (den va svår, ville typ gråta). Just nu ligger jag i alla fall i sängen och har just lyssnat klart på Michaela och Dashas senaste pod (alltid lika asbra). Pillar på lite bloggdesigner och tar det lugnt. Imorgon är det fredag och jag vill bara sjunga och dansa för att jag är så glad. Glömde bort under sommarlovet hur mycket jag älskar helger och att bara kunna sova hur länge man vill.

Imorgon på kvällen så ska vi alla tjejer i klassen käka middag på Artic Thai och jag har redan beslutsångest över vad jag ska äta haha. Nåja, det kommer nog bli hur mysigt och roligt som helst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar