söndag 8 september 2013

Jag och tequila.

Där började det haha, Isa och jag.
^ Precis så ^
Riktigt jävla dum idé haha. Nåja, hade askul innan tequilan i alla fall. Har skrattat, kramats, pratat, pussats och dansat. Har så många jättefina människor omkring mig. Blir helt lycklig. Åkte hem till Oscar och skedade hela natten. Blev lite omhändertagen imorse med vatten, pussar, kramar och ipren. Fick skjuts hem strax efter lunch. Resten av dagen har spenderats i sängen tillsammans med Mio och huvudvärken. Har typ sovit mig igenom dagen.

Inte för att man riktigt ser det på bilden men jag hade på mig min nya favorit. En peplumtop med den nedre delen i skinn. Köpte den och ett par asfina jeans (köpte några helt andra istället för att bara byta modell) när jag var med Isa i Luleå. Dessutom var det ju matmarknad! Vi promenerade omkring där hur mycket som helst och bara tittade och luktade och mhmmm. Satt i gräset och åt grekisk kyckling och köpte engelsk fudge. Riktigt nice förmiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar