onsdag 11 september 2013

Onsdag.


Lite bilder från mobilen. Nya jeansen, post-workout-mellanmål, gött på matmarknaden i Luleå och till sist det ultimata beviset för att det är höst nu.
Skrev ett bra och ganska långt inlägg nyss men det försvann tydligen. Drygt. Oscar kom i alla fall hit för ett tag sedan och jag fixade kvällsfika till oss och så såg vi på New Girl. Vi ska nog snart sova. Det är så himla bra när Oscar är här. Mår så bra och sover mycket bättre pga att jag känner mig så trygg.

Har varit som en zombie på skolan de senaste dagarna. Är supertrött och less på livet haha. Känner mest för att sova mig igenom dagarna. Men krigar mig till skolan och blir glad och mycket piggare av att träffa massa människor. Dessutom så hade vi ju sitthandboll på idrotten. Det var typ det knäppaste jag sett. Hela klassen som springer omkring i krabbgång och blir helt täckta av konstgräs. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Förresten så ska jag försöka mig på att springa milen på fredag. Det lär ju bli springa-gå-springa-gå osv, men jag ska kämpa. Sen på lördag blir det troligtvis myskväll med tjejerna. Men nu ska jag krypa ner med älskling och sova som en prinsessa. Puss och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar