tisdag 24 september 2013

Myser.

God morgon. Egentligen skulle jag ha kunnat ha världens sovmorgon idag, för vi hade tydligen ingen franska. Men det hade inte jag någon aning om, så jag släpade mig upp hur tidigt som helst imorse. Eftersom att alla andra var hemma/hade språk så skulle det vara så tråkigt att sitta där och vänta till klockan tio, så jag åkte till mamma och pappas jobb. Byggde ihop ett litet fort med hjälp av två fåtöljer och tänker sova/mysa här tills jag får skjuts tillbaka till skolan. Igår var jag förresten med Maja. Först promenerade jag till henne och var där i kanske en halvtimme och åt kakor. Sen skulle jag hem och äta middag och efter det kom hon till mig. Vi började se film, men hann inte se klart utan for ut och åkte i Impalan (oh god vad jag älskar den bilen) med hennes pappa. Efteråt åkte jag hem till mig, såg klart filmen, duschade hur varmt som helst och somnade tidigt. Men ändå är jag zombie-trött idag. Kul liv. Nej. Puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar