tisdag 24 september 2013

Rädda mig.

Untitled #36

Något av detta i höstgarderoben, sen är jag glad och nöjd.
Fy fan vad kallt det är ute nu! Höll på att dö i min vanliga army-jacka. Men annars så leker livet. Jag hade bara en lektion idag! Så skönt. Hann gå på promenad med mamma och hundarna och köpa en tunn dunjacka. Jag hade bara ett krav, den ska vara svart. Och dessutom rädda mig nu när jag fryser ihjäl. Men självklart så finns det bara rosa, turkosa och lila på tjejavdelningen. Så jävla less, vill inte ha världens färggladaste jacka, vill bara ha en enkel svart snygg jacka. Varför ska det vara så svårt att hitta? Och herrstorlekarna passar ju inte mig om man säger så. Men hittade en lösning: pojkavdelningen! Lite mer rak passform, men superfin. När jag kom hem så hängde jag med Maja ända tills hon gick hem vid middagen. Nu sitter jag och ser på massa gamla barnprogram på netflix hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar