tisdag 1 oktober 2013

And get that motivation to not give up, and not be a quitter. No matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.


^ snutte ^
Hej snyggingar. Blev just klar med lite grejer till en redovisning till imorgon. Vet inte hur det blev, men orkar inte kriga mer med den uppgiften. Har svenskaprov på torsdag och ledarskapsprov nästa vecka, så det är ganska mycket nu. Eller alltså egentligen är det inte så illa, jag är bara ovan nu i början. Men idag har vi i alla fall haft skolfoto. Fick se mina två bilder. Den ena var väl okej, men den andra var så sjukt jävla ful haha. Värsta jag sett. Sen när jag och Isa väntade på skjuts hem så träffade vi en liten igelkott och det var lite drama med den. Vi råkade bland annat skrika åt en random snubbe när han råkade öppna dörren rakt på kotten(!) Han fattade nog ingenting. Men kotten klarade sig bra och har säkert hittat tillbaka till skogen nu.

Btw, jag bokade just ett spinningpass imorgon klockan åtta och jag ångrar mig nästan. Men jag ska inte balla ur, det var så länge sedan jag spinnade och jag saknar det. Dessutom är känslan efteråt bland det bästa som finns. Men nu ska jag göra konstiga juicer med juicemaskinen hehe. Puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar