onsdag 2 oktober 2013

Lista, i brist på annat.


Vad har du på dig?

Hollister-mjukisbyxorna (skönaste i världen) och en vanlig tröja.

Hur mår du?

Fryser och har världens huvudvärk, men är glad ändå för jag ligger nerbäddad bredvid min prins.

Vad önskar du just nu?

Nya träningskläder och nya skor.

Vad ska du göra imorgon?

Vakna med Oscar, ta mig till skolan, ta mig igenom det, kanske träna efteråt. Ingen aning om resten.

Och på fredag?
Vet inteee.

Vad skrattade du senast åt?
Hundarna. Luna och Mio är så puckade ibland.

Vad grät du senast åt?
Lite dumma grejer igår morse.

Senaste köp?
Beanien! 

Vem sov du senast med?
Mio, han sov som en boll uppe bredvid min kudde inatt.

Vad läser du just nu?
Fallvatten av Mikael Niemi, vi skulle läsa den för en kurs. Typ den knäppaste boken jag läst.

Senast sedda film?
The Great Gatsby!

Vem var den senaste som ringde dig?
Oscar!

Senast 3 inkomna sms?
"Ahha ja"
"haha näää, det verkar inte gå så bra för oss"
"oki <3"

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"kan hämta dig efter att jag ätit <3"

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Saga, hon skickade en länk till tattoo-studio tidigare idag.

Vart vill du åka just nu?
Stockholm, jag har extrem stockholms-abstinens.

Nästa planerade resa?
Ingen aning. 

Dagens bästa.
Har fått pussa på moppsbebisar idag. Mitt hjärta smälte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar