torsdag 10 oktober 2013

En lista, igen.

Jag är en död idag. Låg ett tag hemma hos Maja och såg American Horror Story och åt cheesecake... igen. Nu är jag hemma och orkar inte skriva något vettigt.

Vilken dag är det idag?
Torsdag.

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Hahha lätt den här. Så jävla tuff.

Vad ska du göra ikväll?
Duscha och sen sova.

Säg två bra uttryck:
Denna, vet inte hur länge jag har haft den som bakgrundsbild på datorn. Så sant, så fint.
och den här, aspeppande ju!

Vad blir du glad av få höra att du är?
Allt snällt. Det är så himla fint att bara bli uppskattad liksom.

Visa en bild du inte minns ha tagits:
hahaha nej dom som finns är så fula. 

Vem saknar du?
Vänner jag inte snackar med så ofta. Och såklart Oscar, även fast jag vaknade med honom imorse.

En bild på något som är asbra att ha:

Världens fulaste hund. 

Vad är du bra på?
 Att se på serier. Man kan nog säga att jag är proffs.

Vad vill du ha?
Fina kläder, ljusslingor till mitt rum, doftljus, världens tjockaste halsduk och massa rosévin.

Vad tycker du är roligt?
Att träna, titta på hundarna när dom knäppar sig, prata med roliga människor, dansa, hemska skämt, roliga skratt och dålig humor.

Vad är du dålig på?
Att plugga, säga viktiga saker, hålla ordning (i mitt rum, i skåpet, everywhere), om jag verkligen inte anstränger mig så är jag ganska dålig på att laga mat.

Hur ser du ut när du är nyvaken?
Som ett litet troll. Vad jag än gör så är håret som ett skatbo.

Vem är du kär i just nu?
Oscaaar.

Vad var det första du snodde?
Har aldrig i hela mitt liv stulit något, inte ens när jag var liten.

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Massor. Ringa viktiga samtal och ta körort bland annat.

Vad bävar du inför?
Det där viktiga samtalet.

Vad händer i helgen?
Har inget planerat ännu i alla fall.

Vad var det senaste du skrev i Word?
Garanterat nått på skolan, använder aldrig papper förutom på matten.

Vad läser du nu?
Ingen bok just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar