fredag 11 oktober 2013

Fredag.

Hej bloggis! Andra dagen hemma den här veckan, det är illa. Har varit och hämtat ut mina nya skor (jag dör vad fina dom är) och ska snart ut på långpromenad med hundarna. Senare idag ska jag laga bästa middagen till mig och Oscar, se någon asbra film och mysa. Skulle ju vara kul att göra något annat, men jag är så trött så att det finns inte. Tänk er hur man känner just när man stigit upp på morgonen, så känner jag hela dagen. Det suger.

Igår var jag förresten på stan fikade och promenerade i affärer med Isa. Hittade världens underbaraste jacka inne på SeeMee. Ångrade sjukt mycket att jag inte kollade där innan jag köpte min första. Nåja, det var mysigt och bra tidsfördriv (vi hade världens största håltimme som alla andra utom vi visste om). Nu ska vi ut med hundarna, puss!

2 kommentarer:

  1. du har så fin blogg, fin som snus, som du.

    SvaraRadera
  2. tack gullebulle, du med <3

    SvaraRadera