torsdag 14 november 2013

Hej igen.

Please santa?
Litet önskeliste-collage (kontrollfreak much?).
Kabelstickad tröja från Gant (fel bild, menade denna eller denna), iPhone 5S, myskläder från Victoria's Secret (1 och 2), klocka från Daniel Wellington, berlocker från Thomas Sabo, ljus från Yankee Candle (1,2 och 3), sminkborstar och en chokladfontän!
Det var inte planerat att allt skulle färgmatcha, det bara blev så.

Bu. Det var ett tag sedan, men tänkte att jag skulle försöka blogga lite igen. Det är ju bra att skriva av sig lite osv. Mår inte så bra just nu, men jag jobbar på det. Har extremt bra stöd av familj, vänner, Oscar och släkten. Detta kommer gå bra, det tar bara jävligt lång tid.

Vet egentligen inte varför jag kom på att börja blogga idag, jag är hur seg som helst. Tog mig till skolan imorse efter ett jobbigt läkarbesök och gjorde det bästa av dagen. Tvivlar bara så mycket på mig själv nu och ah, det fuckar upp hjärnan big time. Men ju längre av dagen som gick desto bättre mådde jag, så det var ju skönt. Blir glad av att träffa folk. Nu dör datorn snart och jag vet inte vart laddaren är, så jag ska gå och försöka äta något istället. Puss och hej.

Förlåt för att detta blev ett önskelisteinlägg + klagoinlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar