tisdag 19 november 2013

We're all pretty bizarre. Some of us are just better at hiding it, that's all.

Blev bortskämd av älskling i fredags, kunde inte sluta le och pussa på honom.
Djup rubrik, jag vet. Förlåt. I alla fall, jag har haft en supermysig helg men har varit sjukt trött, så har mest legat i Oscars famn och sett på serier/sovit. Igår var jag i Luleå hela dagen på olika läkarbesök vilket var jobbigt men kändes bra ändå. När jag kom hem så trodde jag att jag skulle vara trött, men verkligen inte. Det slutade med att jag städade hela mitt rum och sedan tillsammans med Oscar hängde upp sammanlagt 24 m ljusslingor i rummet. Så himla skönt att bara få massa saker gjort och bara vara helt knasigt peppad. Idag efter skolan är jag bara sådär mysigt trött och ska se Paradise Hotel haha. Puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar