fredag 4 april 2014

Hög volym old school vinyl, skrapa nålen som kanyl.

Då var oskulden tagen. Denna lilla kompis har tagit plats på min arm. Jag är sååå nöjd.

Sov kanske 4 timmar inatt, krigade mig upp vid 03.00 och promenerade in till stan. Fick stå ute i kanske en halvtimme, men kom först på Jolinas lista. En kille som var där innan mig berättade att han suttit där utanför sedan 02.00. Fatta hur kallt, tråkigt och jobbigt det måste ha varit. Iaf, var hypernervös, men det var ingen fara. Sure, det känns ju, men det gjorde knappt ont tycker jag (är ju inte ett så himla känsligt ställe, men trodde verkligen att det skulle vara värre). Trodde jag skulle ligga och vara på gränsen till att gråta, men nope, låg och snackade träning och Tarantinofilmer med Jolina istället.

Annars då? Jo, denna vecka har jag häng med Maja så sjukt mycket. Nästan varje dag typ. Asgosigt. Vi har gjort som vi alltid gör (snackat, halvsovit, spelat osv) Och igår var jag och Linni och såg estets "The Wiz". Dom var så duktiga, fick fan gåshud när några sjöng. Nu ska jag käka nått, puss o kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar