tisdag 8 april 2014

Senaste dagarna + lite tattobabbel.

Hej pussgurkor ♥ Bjuder på skruttig kvalla på bilderna för blogspot vägrar ladda upp dom i någon högre upplösning. Sorry for that.

Här kommer lite mer tattoo-prat (sorry, jag ska lugna mig, lovar). Tog bort plasten nyss och smörjer in den varannan minut typ. Skulle ju egentligen ha plasten tills imorgon, men tejpen kliade som satan så jag var en buse och tog bort den idag. Lite kul att folk frågade om den och ville se den igår på skolan, men den är så kladdig och jävlig att det inte ens syntes vad det ska föreställa. Iaf, i helgen har jag gosat med Oscar. Har lagat pannkakor till frulle/lunch, ätit annan god mat (läs: pasta m. lax och pestosås på fre och världens godaste sallad på lör), låst upp dörren för honom 02.30 på natten (gick for real i sömnen ner till hallen, varför ska han jobba så himla sent?) och sett klart "American Horror Story: Coven", plus sett senaste Hobbitfilmen (som Oscar alltså inte hade sett innan, skandaaal). I förrgår gosade jag med Maja på kvällen, hade fan träningsvärk i magen igår för att jag skrattade så mycket. Puss på henne.

Sov som en kratta igår inatt, men krigade jag mig upp på morgonen. Kände bara nope, och struntade i att sminka mig, drog en borste genom håret några gången och tog till sist på mig de skönaste kläderna jag hade (förtom mjukisbyxor då, där går gränsen, men jag var nästan sugen att dra på mina rosa…), sen fick jag skjuts av Maja och hennes mami till skolan. Hängde i biblioteket med folk, gjorde muntliga engelska nationella med Lisa, vilket gick kind of bra tror jag. Kändes bra. Efter lunchen blev jag hämtad av mor min och åkte till LÅ för att göra lite onödigt ont. Efteråt gick vi på stan och skaffade skidor, vindtät jacka o brallor och (ett rosa!) underställ till mig. Testade btw magnums champagneglass, helt ok, men Twister är fotfarande 100 ggr bättre. Twister in mah heart.

Idag har jag hunnit se på dålig TV, ätit lunch och sett 1,5 avsnitt av Kickstart innan internet muppade sönder. Har väl spenderat mestadels av dagen i sängen, cuz det är min favoritplats i huset. Älskar min säng. Ah det var väl allt, hann tillochmed hylla min säng litegrann, men ciao då.

(världens längsta inlägg lol, men började skriva på det igår och glömde posta det, så var tvungen att ändra saker och skriva om idag osv så ah det blev ett jävligt långt ett…Puss!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar