onsdag 9 april 2014

Onsdag!

 Liten glad Elin med skititgt hår dränkt i torrshampoo (som förövrigt är det som Dasha alltid tipsar om och det är fan aaasbra)
< nytt och fint och en liten fulhund imorse >
Yo bros. Börjar komma igång med det här att blogga igen. Har mer energi osv, så nu jävlar. Jag tycker att det är asbra, för det är ju som en liten dagbok för mig, så jag kommer ihåg vad jag har gjort för nått egentligen hehe. Idag har jag hängt i Luleå på ätstörningsenheten och pratat med min kontaktperson som vanligt. Ska bara checka mina blodvärden osv nästa vecka, men annars så är det lugnt. Efteråt mötte jag upp Viktor och Johanna och gick och käkade och snackade på Max. Sen gick vi på hemligt uppdrag, för jag skulle köpa en present till Maja. Det var askul lol. Sen rullade jag hem mot Boden. I Boden promenerade jag till Kicks och köpte behövligheter. Har fått ett ganska stort prov på Cliniques CC-cream förut och den är så sjukt bra. Provet tog slut för några dagar sedan, så jag tänkte att det var dags att skaffa en tub. Sen råkade en ny concealer och en borste (Bebis-Mio käkade upp min förra för typ ett år sedan) följa med också. Nöjd Elin.

Förresten, imorgon så ska vi med halva släkten till Hemma Gastronomi i Luleå. Har varit in på deras hemsida och jag dööör, så jävla lyx. Känns som att jag börjar bli lite bortskämd med massa gotte restaurangmat. Läste i alla fall att man beställer in flera mellanrätter, så man kan smaka av massa olika. Oh lord, omnomnom. Jag ska då garanterat testa hummer. Har aldrig någonsin testat, så nu får vi väl hoppas att jag älskar det!

Nu ska jag gå och duscha (i reaaaally need it), ciao ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar