torsdag 10 april 2014

Because I'm happy.



Hey! Kom hem för ett tag sedan från Luleå, så är gode mätt och nöjd nu. Åt hummer, smakade av charkisar och avslutade med chokladfondant. Tror ni det var nå gott ellerrrr? Och hummer var ju dödsgott, ny favorit typ.

Annars då? Vaknade halv 7 för jag trodde att jag började tjugo över 8 idag, när jag egentligen började tio över 12. Lyckat. Käkade frukost och gjorde mig klar och drog till skolan typ 2 timmar för tidigt och hängde med Maja. Hade igen svenskalektion, så jag hängde ännu mer med Maja. Sen på matten så hade min hjärna fan säckat ihop totalt. Vettefan om det var pga mina sömnproblem eller något annat, men efteråt har jag kommit fram till att det faktiskt var ganska obehagligt. Så sjukt mysko. 1, jag fattade verkligen ingenting av det vi jobbade med, 2, jag somnade sittandes i någon millisekund, så ryckte till asmycket när läraren plötsligt var framför mig och snackade med mig, 3, hade inte koll på vad jag sa och snackade allmänt osamanhängande. Skulle säga till Isa att hennes tröja var fin, men det blev bara jag-vet-inte-vad. Som sagt, mattelektionen blev bara ett virrvarr i min hjärna. Det blev bättre typ först när vi satt på bussen.

Som sagt, sen rullade jag och min vapendragare (läs: Maja) hemåt, men hann dock bara hänga med henne i en timme kanske, hade ju liksom glömt bort det där med restaurangen under mitt "hjärnlösa" tillstånd. Nåja, vi han käka mackor och hon hann hjälpa mig (tankspriddaste och stressigaste bruden med största beslutsångesten) med kläder och hår.

Nu är jag supertrött, så det blir att tvätta ansiktet, tvätta gadden, smörja in båda två, ringa och gosprata med Oscar och sen är det gonatt. Btw så har lite längre inlägg blivit min nya grej tror jag. Gillar plötsligt att berätta om mina äventyr och tankar och mitt liv igen (självcentrerad much?). Oh well, hoppas det inte stör er allt för mycket.

Puss och gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar