onsdag 23 april 2014

Whoopin' the house down.



Hey. Long time no see. Har hunnit fira min Maja som blev vuxen, spender at nästan hela lovet i stugan utanför Kiruna, mysa med Oscar dagen jag kom hem (och började se American Horror Story: Murder House). Igår gjorde jag inte så mycket på hela dagen, men hängde med Maja på kvällen. Hon fixade mina naglar som blev to die for och sen kind of råkade jag sova över där, för vi båda hatar att sova ensamma lol. Myyyys. Promenerade hem till mig nu på morgonen när hon skulle till skolan, käkade frulle och nu sitter jag här. Ska till LÅ och träffa min kontaktperson idag + kanske kika på lite clothes, annars har jag inga planer I think. På tal om nå helt annat så är jag galet tattoosugen igen. Är detta början på ett beroende måntro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar