måndag 12 maj 2014

First things first, we're the realest.

Ey. Hängde med Oscar typ hela helgen och myste, åt mat och spelade (hade på mina fancy strumpor också, var fan äkta tumblr-material). På söndag när Ogge hade cyklat hem så hängde jag med Maja (igen). Vi åt maxmat, tog fula bilder, gjorde ännu fulare videos (bombade snapchat heheh), dansade och hängde ute på mitt tak. Det var fint. Btw, checka bilden och se min nya favorittröja. Magtröja med glassar på, underbart. Gjorde två nationella prov i engelska idag och ville bara hem till min sägn och sova. Hörförståelsen ska vi ju inte ens prata om, förra året var det en med världens bredaste dialekt och i år var det en som pratade i 180 km/h och sluddrade. Bleh. Nu avrundar vi detta inlägg med en av de finare bilderna från igår. Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar