torsdag 8 maj 2014

Onsdag + Torsdag

Först av allt, strumpor kom idag! Maja valde de med blåa o röda ränder och jag tog de blåa, jag är mucho nöjdo. 

Igår käkade jag världens godaste lunch, testade Loka crush päron som av mums, åkt i Impalaaaan med Maja och Saga (och Majas papi, vi är ju körkortslösa). Då är det vår! Vi var testpatrull på Max nya lyxshakear också. Både mango och äppelpaj var mums.

Var på stan innan skolan idag (pga puckade busstider så var jag en timme innan svenskan skulle börja) och provade kläder, bland annat långklänningen längst ner till höger, som var hur skön och fin som helst. Samma sak med ett par sidenshorts, fiiint men döskönt. Sen hade jag ingen svenskalektion (vilket jag egentligen visste men hade glömt bort) och fick skippa matten. Åkte med Maja och Micca och käkade på Rönnbäcks och sen fick vi skjuts hem till norra av Micca! Jag och Maja sprang omkring här hemma hos mig och var happy happy. Oscar kom hit vid middagen, vi hängde lite till, Maja promenerade hemåt och nu ska jag och mister Oscar bada bastu. Ciaooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar