tisdag 6 maj 2014

Jackjakten fortsätter.

Untitled #49
Hittade mumsiga jackor på boohoo.com idag, tänkte dela med mig. Men vet fortfarande inte vilken jag tycker är snyggast. Gillar alla dem i hörnen bäst. Nedersta vänstra hörnet är omnomnom, men den känns liksom lite tråkig. Samma med övre högra hörnet. Oh I don't know. Den blommiga är ju cray och superfin men jävligt svår att matcha. Samma med den turkosa. Alltså nae, jag älskar fan allihopa. Life sux. Iaf, in och kolla! Billigt och jävligt snyggt, men har hört att kvallan är sådär. Oh well.

Gjorde engelska skriftliga nationella idag, tror det gick bra men har ingen aning. Efteråt pallrade jag mig hem till Maja och förstörde hennes dag. Sen hängde jag med henne och såg Inglorious Basterds. Resten av kvällen har jag irriterat Oscar och pussat på honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar