måndag 5 maj 2014

Måndag.

Hej hopp nu är jag gladare. Solen skiner (fortfarande) och jag är supertaggad och vill ha sommar nu. Har kollat på sommarkläder halva eftermiddagen hehe. Hittade massa fina klänningar och kjolar, detta är inte normalt för att vara jag. Brukar trivas bäst i shorts/brallor. Men de jag hittade var iaf superfina, sen om jag skulle gilla att ha på mig dem är en annan sak.

Annars då? Hängde med Maja en snabbis igår (och sålde mina strippskor till henne). Har pallrat mig till skolan idag och varit trött men på toppenhumör. Hade bara en lektion (på tre timmar dock) och vi förberedde oss för nationella imorgonbitti. Efter skolan hängde jag och Virre utanför skolan och solade/snackade och sen promenerade jag hela vägen hem, bara för att kraschlanda i sängen och sova i en timme. Det var gött. Fram tills nu har jag plockat i ordning i mitt kaosrum och som sagt finkammat internet efter sommar i klädform. Käkade middag nyss och ska titta på senaste avsnittet av Game of thrones nu (det bästa med måndagar).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar