fredag 2 maj 2014

Min dag + lite kvällsgnäll.

Hej bloggis. Försökte gå och lägga mig för en timme sedan, men det gick inte vidare bra. Kan bero på att jag lyckades sova 2,5 timmar idag efter att jag promenerat hem från stan. Vaknade med Oscar imorse, efter att han åkt hem blev jag upphämtade av övningskörande Isa och käkade dundergod lunch (på Oreganooo) med henne och snackade lite. Mys! Så när hon skulle till jobbet så promenerade jag hemåt och sen sov jag som sagt som en liten björn. Sen plockade jag i ordning hela huset, för det var kaos. Har liksom råkat glömma bort allt vad diska/diskmaskin/städa/plocka undan heter denna helg/vecka. Men nu ser det kind of nice ut igen. Efter att jag käkat så hängde jag med Maja i några timmar. Snackade, hade nostalgitripp med låtar från när vi var ca 13 och dansade lite. Sen gick jag 100 meter hem till mitt hus, la mig i sängen med datorn och här har jag legat sedan dess.

Har haft en superfin dag men ändå så mår jag kasst nu och fattar verkligen inte varför. Känner mig ledsen men vet inte varför. Det går liksom inte att bli av med det utan det bara finns där. Skulle kunna döda för att slippa sova ensam inatt haha. Mycket lättare att somna om det ligger någon bredvid. Förlåt för gnällbloggen AB, ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar