söndag 25 maj 2014

Våran fancy friday datenight.

Alltså jag orkar inte ens med hur fin våran fredag var.  Får ett leende på läpparna bara jag tänker på det. Vi firade ju 3 år i måndags, men kunde ju inte gå ut och äta då, så vi stannade hemma och firade med glass, tv-spel och hångel. Men i fredags hade Oscar bokat bord på Kitchen and Table uppe på nionde våningen på Clarion Hotel. Han har ju jobbat där så hans jobbarkompisar hade fixat jättefint utan att vi visste om det. Rosor, blomblad och hjärtan överallt. Underbart och helt galet romantiskt ju haha! Utsikt över norra hamn och min prins på andra sidan bordet. Jag bara log hela kvällen. Är så himla lycklig över att ha honom i mitt liv. Ska sluta vara lovie dovie nu och meddela att maten var det godaste någonsin och alla borde gå dit, end of story. Sen att deras inredning var too die for och hur mysig som helst var ju bara ett plus. Proppmätt efter trerätters gick vi till deras skybar och drack "hemliga" drinkar (fick reda på sen att den hette Maid In Cuba haha), rosé för mig och öl för pojken before we called it a night. Väl hemma sov jag som en liten prinsessa i hans famn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar