söndag 18 maj 2014

“We’re adults, but, like…adult cats. Someone should probably take care of us, but we can sort of make it on our own.”

 Försökte få någon tidsordning på bilderna, men det blev bara fucked up. Men vi börjar väl från toppen. Dagens frulle. Min smoothie blev i princip brun, så hällde den i en kopp och anföll med jordgubbar från gårdagen. Min macka fick kommentaren "det ser ut som spya". Teet ser ju inte heller så nice ut (typ grått). Så alltså; not so pretty men very tasty sammanfattar min frulle. Höger bild är från igår när jag ville dö litegrann. Låg i sängen mer än halva dagen, whoop.
 Nästa bild då? Ful nyvaken Mio som spanade på grannar tidigare idag när jag gosade med Maja. Btw, jag och Miomannen gick på promenad runt kvarteret helt utan koppel idag and I was a proud mama.
   Next, jag, inne på H&M. Tog en sneeky selfie i deras spegel för jag gillade ljuset, mitt hår och mina kläder idag (lol). Sista bilden är från igår när jag hade tagit mig ur sängen, vaknat till liv och serverade fancy lördagsgodis till lillasyster och pojkvän. Nu ska jag skalla kudden och försöka att ignorera min söndagsångest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar